

Otsingumootorite optimeerimine (SEO) annab märkimisväärseid tulemusi Teie ettevõtte teenuste/toodete müügis.
Otsingumootorite optimeerimine, kuidas seda teha?
Veebilehe sisu
Kõige olulisem on alati veebilehe puhul sisu. Sisu peab olema huvitav ja lihtsasti loetav.
Mõistlik oleks alati kasutada h1, h2, h3 ja h4 pealkirja “Tag-e” – nendega saab ülesehitada veebilehe struktuuri. Hea oleks kui lehel on pealkiri/märksõna väljatoodud H1 tagiga. Veebilehe märksõna võib alati kasutada ka pealkirjades.
Sisutekstid võiks peaks koosnema vähemalt 300st sõnast.
Märksõna
Reeglina tuleks iga sisulehe kohta kasutada ühte kindlat märksõna. Kasutatavat märksõna ei tohiks kasutada mujal sisulehtedel – sisulehed võivad omavahel konkureerima hakata.
Märksõnaga ei tasu tekstides ka üle pingutada. Võiks arvestada, et 300 sõna kohta on märksõna kasutatud 2-3 korda.
Pildid
Pildid peaks sisulehel sisaldama ka märksõnu, eriti pildi pealkiri ja allkiri. Halba ei teeks kui ka pildi url sisaldaks märksõna.
Näiteks:
Veebilehe metaandmed
Pealkirja algus kui ka lehekülje kirjeldus peaks sisaldama märksõna. Märksõna võiks paikneda kohe alguses.
Näiteks:
Veebilehe tehniline osa
Jälgi alati, et pildid oleks optimeeritud, selleks võib kasutada näiteks https://compressjpeg.com/ tasuta tarkvara. Sellega hoiad veebilehe ka kiirena! Keskmiselt optimeeritakse näiteks 3-5mb suurune pilt umbes 0.5mb peale. Jälgi ka alati, et pildi kvaliteet ei kannataks.
Kui veebileht ja veebiserver võimaldavad siis kasuta ka HTTPS liiklust ning PHP 7.2/7.3 versiooni.
Kokkuvõtteks
Veebilehte saab ise ka alati üsna edukalt optimeerida. Ise tehes see võtab muidugi üsna palju aega – veebileht vajab pidevat optimeerimist!
Optimeerimis tulemused ei ole tavaliselt kohesed. Need võivad aega võtta nii mõned päevad kui ka mõned kuud.
Kui vajad abi otsingumootorite optimeerimisega siis võta meiega ühendust.